torsdag 3 april 2014

Hemma hos Thea


I det här tjusiga huset bor fina Thea med man och fyra barn. Just när vi hälsade på var den minsta kvar i magen. Byggnadsvårdare, återbrukare och ö-bor är de. Vilken fin kombination. I huset samlas vackra ting med mycket inspiration från naturen. I alla sin enkelhet. Den där vördnaden och omsorgen för det gröna sitter liksom i väggarna och märks lika mycket utomhus. Även om det var tidig vår när jag och Johanna besökte Öland blev jag otroligt inspirerad av trädgården. Thea har ingen blogg jag kan länka till, men på instagram heter hon @flickanochtanten om du är nyfiken på vackra utsnitt från huset, vardag och livet på Öland. Och såklart kan du även läsa hela reportaget i senaste Lantliv! Höll på att glömma den detaljen...










4 kommentarer:

  1. Jag fullkomligen älskar det där hemmet! Köpte tidningen för att de var med. Du lyckas verkligen återge det lustfyllda, livliga, hemtrevliga huset.

    SvaraRadera
  2. Mysigt hus! Å supersnygg arbetsatelje i förra inlägget. Fina bilder du tar, kram Suss

    SvaraRadera
  3. I'm keen on colors and I absolutely love these awesome pictures of this home!
    Love, Olympia

    SvaraRadera
  4. Så mysigt! Jag kastar mig över Lantliv och läser vidare....! ;)

    SvaraRadera